Звароты

Звароты

Рэгламентуючыя дакументы


Графік асабістага прыёму грамадзян, індывідуальных прадпрымальнікаў, юрыдычных асоб, іх прадстаўнікоў, зацверджаны 27.03.2023 года

Пасада
Прозвішча, ініцыялы
Час прыёму
Генеральны дырэктар Саглаеў Сяргей Мікалаевіч
Першая серада месяца Час: 13.00 - 15.00
Першы намеснік генеральнага дырэктара - галоўны інжынер Трахіменка Віталь Аляксеевіч
Другая серада месяца Час: 13.00 - 15.00
Намеснік генеральнага дырэктара па ідэалагічнай рабоце і сацыяльных пытаннях
Чацвёртая серада месяца Час: 13.00 - 15.00
Заўвага: -калі на дзень асабістага прыёму даводзіцца дзяржаўнае свята або святочны дзень, абвешчаны Прэзідэнтам Рэспублікі Беларусь непрацоўным, дзень асабістага прыёму пераносіцца на наступны за ім працоўны дзень; -пры часовай адсутнасці ў дзень асабістага прыёму генеральнага дырэктара асабісты прыём праводзіць першы намеснік генеральнага дырэктара-галоўны інжынер Пры часовай адсутнасці ў дзень асабістага прыёму іншага службовага асобы, які праводзіць асабісты прыём, забяспечваецца своечасовае і належнае выкананне функцый часова адсутнага службовай асобы іншай службовай асобай. Папярэдні запіс на прыём вядзе сакратар прыёмнай Трафімава К.А. у прыёмнай або па тэлефоне +375 212691949.

Графік правядзення "прамых тэлефонных ліній" кіраўніцтвам
ААТ "Даламіт" на студзень-сакавік 2024 г., зацверджаны 05.01.2024 г.

Прозвішча, ініцыялы, пасада, нумар кантактнага тэлефона
Дата, час правядзення
Студзень
Люты
Сакавік
Генеральны дырэктар (+375 33 697 71 18) Саглаеў Сяргей Мікалаевіч
02.03.2024 09.00-10.00
Першы намеснік генеральнага дырэктара - галоўны інжынер (+375 29 811 44 45) Трахіменка Віталь Аляксеевіч
06.01.2024, 13.01.2024 09.00-10.00
03.02.2024, 10.02.2024 09.00-10.00
09.03.2024, 16.03.2024 09.00-10.00
Намеснік генеральнага дырэктара па камерцыйных пытаннях (+375 29 516 59 89) Аршанскі Сяргей Анатольевіч
20.01.2024, 27.01.2024 09.00-10.00
17.02.2024, 24.02.2024 09.00-10.00
23.03.2024, 30.03.2024 09.00-10.00
*У выпадку часовай адсутнасці службовай асобы на дату правядзення «прамой тэлефоннай лініі» дадзенае мерапрыемства праводзіць асобу, якая выконвае яе абавязкі.
**Падчас правядзення прамой тэлефоннай лініі грамадзяне і юрыдычныя асобы звяртаюцца па пытаннях, якія ўваходзяць у кампетэнцыю ААТ «Даламіт», альбо па загадзя запланаванай тэме.
У ААТ "Даламіт" прамыя тэлефонныя лініі арганізаваны ў адпаведнасці з прадпісаннямі Дырэктывы Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 27.12.2006 № 2 “Аб дэбюракратызацыі дзяржаўнага апарату і павышэнні якасці забеспячэння жыццядзейнасці насельніцтва», Пастановы Рады Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 23.07.2012 № 667 «Аб некаторых пытаннях працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб" (далей - пастанова № 667), пастановай Калегіі МаіС Рэспублікі Беларусь №195 ад 28.08.2020 і ў мэтах аператыўнага разгляду зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб па пытаннях, якія ўваходзяць у кампетэнцыю прадпрыемства або па загадзя запланаванай тэме, абумоўленай яе актуальнасцю. У ходзе правядзення прамых тэлефонных ліній узнімаюцца грамадзянамі і юрыдычнымі асобамі пытанні, якія не патрабуюць спецыяльнай дадатковай праверкі і адносяцца да кампетэнцыі арганізацыі, вырашаюцца неадкладна. Пры неабходнасці дадатковага вывучэння падымаемага заяўнікам пытання, правядзення спецыяльнай праверкі або неабходнасці запыту адпаведнай інфармацыі пасля рэгістрацыі вуснага звароту заяўніка ў парадку, устаноўленым у арганізацыі, грамадзяніну або прадстаўніку юрыдычнай асобы паведамляецца, што на іх зварот будзе дадзены пісьмовы адказ у тэрміны, устаноўленыя заканадаўствам. Пры звароце на прамую тэлефонную лінію заяўнік абавязаны паведаміць:
Грамадзянін
Прадстаўнік юр. асобы, індывідуальны прадпрымальнік
Прозвішча, уласнае імя імя па бацьку (пры яго наяўнасці) Прозвішча, уласнае імя імя па бацьку (пры яго наяўнасці)
Дадзеныя аб месцы жыхарства і (або) працы (вучобы) Найменне прадстаўляецца ім юрыдычнай асобы і яе юрыдычны адрас
Сутнасць звароту Сутнасць звароту
Пры адмове асобы, якая звярнулася на прамую тэлефонную лінію, паведаміць вышэйзгаданыя звесткі яму паведамляецца, што зварот ананімны і адказ на такі зварот не даецца, за выключэннем выпадкаў, калі ён утрымлівае звесткі пра які рыхтуецца, учыняецца або ўчыненым злачынстве. Пры правядзенні прамой тэлефоннай лініі па рашэнні кіраўніка арганізацыі можа ажыццяўляцца аўдыёзапіс з апавяшчэннем аб гэтым грамадзян і прадстаўнікоў юрыдычных асоб. Прыём зваротаў у ходзе прамой тэлефоннай лініі можа быць спынены, калі грамадзянін або прадстаўнік юрыдычнай асобы дапускае ўжыванне нецэнзурных або абразлівых слоў або выразаў (подп.1.5 п.1 пастановы № 667).

Электронныя звароты

З 02.01.2023 на падставе артыкула 25 Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. №300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» (рэд. ад 28.06.2022 са зменамі і дапаўненнямі, якія ўступаюць у сілу з 02.01.2023) электронныя звароты падаюцца праз дзяржаўную адзіную рэспубліканскую інфармацыйную сістэму ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб (звароты.бел) Доступ да гэтай сістэмы ажыццяўляецца бясплатна. З правіламі падачы электронных зваротаў з дапамогай сістэмы можна азнаёміцца. тут